środa, 22 czerwca 2011

Witajcie na moim blogu...

Dzis nadszedł w końcu ten dzień w którym postanowiłam odświeżyć mojego bloga :) Z tego względu że od paru dni męczy mnie choroba i troszkę mi się nudzi to pomyślałam sobie że będzie to dobry pomysł:) Czasem łatwiej jest naskrobać "coś" do Was niż nagrać  filmik:)                                                             Dziś postanowiłam podzielić się z Wami moimi nowymi lakierami O.P.I z kolekcji Piratów z Karaibów, które ostatnio zakupiłam w wersji mini:) Jeden z nich szczególnie przypadł mi do gustu i ostatnio noszę go często na moich pazurkach:)

Od lewej strony : Skull &Glossboness, Planks a lot, Sparrow me the drama, Stranger Tides.

Podoba mi sie to ze jest to wersja mini i w sumie za cene jednej pełnowymiarowej buteleczki mam 4 malutkie:) Kolorki się fajnie rozprowadzają i u mnie utrzymują sie ok 5 dni.


A teraz pokażę Wam mojego ulubieńca :)

                                                              " Planks a lot"

Następnym razem postaram się zrobić zdjęcia pozostałych kolorów, które również sa bardzo ładne:)

A co Wy sądzicie o takich kolorach, jakie są Wasze ulubione kolory na sezon letni?

Pozdrawiam Was i do następnego razu ;)

4 komentarze:

  1. Witaj Misia:))

    po pierwsze życzę duuużo zdrówka:) a po drugie to faktycznie ten lakier jest fantastyczny!!! czekam na kolejne notki:))

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie fiolety ;]

    zdrowia życzę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten ostatni..
    Nie jesteś sama z ta chorobą, mnie też coś ostatnio wzięło, chyba wyniki pracy w mocno klimatyzowanym pomieszczeniu ;/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Dziewczyny ze do mnie dołączyłyście :*
    Bardzo sie ciesze :)

    A za zyczenia zdrowia DZIEKUJE bardzo sie teraz przyda :**

    OdpowiedzUsuń