niedziela, 10 lipca 2011

Stroje dnia x 2 :)))

Witam Was :)

Dziś chciałam przedstawić Wam 2 moje stroje dnia. Jeden taki bardziej elegancki a drugi casualowy :)
Ostatnio wzięło mnie coś na kupowanie ciuchów poniewaz kosmetyków ( aż strach się przyznać ) mam juz masę. Jak wiecie zaczęły się przeceny i trzeba było z nich skorzystać ;)



Pierwszy strój bardziej elegancki:) Muszę Wam powiedzieć że miałam już okazję nosić te buty i mogę stwierdzić że jeszcze nigdy nie miałam tak wygodnych butów :)





Marynarka - ZARA ( którą już doskonale znacie )
Koszul - ZARA ( kupiona na przecenie )
Spodnie - ZARA ( kupione na przecenie )
Buty Wittner
Toebka ALDO ( również kupiona na przecenie)
Zegarek Seiko
Bransoletka Onyx


Drugi strój taki bardziej casualowy :) Ostatnio miałam okazję kupić Conversy za połowę ceny, skusił mnie ich kolor i ta wygoda noszenia :)









Kurtka + bluza  ZARA ( kupiona na wyprzedaży)
Bluzka SES
Jeansy ZARA ( kupione na wyprzedaży)
Conversy ( Kupione na wyprzedaży )
Torebka ZARA
Zegarek Seiko
Jak widzicie większość z tych rzeczy zakupiłam na wyprzedaży :)

Pozdrawiam Was i do następnego ;)



5 komentarzy:

  1. też bym wzięła conversy na połowę ceny! :) pierwszy zestaw jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje:) no ja nie mogłam się oprzeć jak zobaczyłam cenę;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się Twój styl !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi zestaw jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń