czwartek, 8 września 2011

AA Wrażliwa Natura - krem na noc

Witam Was

Dziś chciałabym Wam przedstawić krem na noc który miałam okazję ostatnio próbować. Wcześniej używałam serum z firmy Kiehls ale kiedy mi się skończyło postanowiłam wypróbować krem z firmy AA którą osobiście bardzo sobie cenię :) Krem kosztował ok 15 zł i muszę Wam powiedzieć że sprawdza się u mnie super tz nie wysusza, skóra z rana jest taka gładka i mam uczucie że jest taka wypoczęta:) Niestety w "tym" wieku trzeba juz zacząć stosować kremy przeciwzmarszczkowe:) Lepiej zapobiegać niż pózniej zastanawiać się jak je zlikwidować ;)



To co przyciągnęło mnie najbardziej to to że w 99% jest ze składników pochodzenia naturalnego.




Krem możemy zakupić z godnie z naszym wiekiem : 20, 25, 30, 35, 40. 


Jestem pewna że jak tylko skończy mi się mój krem na dzień z Estee Lauder to na pewno zakupię sobie z tej samej serii AA tylko na dzień :)

A jakie Wy używacie kremy na noc? Macie swoich ulubieńców?

Pozdrawiam Was

 

7 komentarzy:

  1. ja aktualnie testuję sobie krem z Biotherm Skinergetic i bardzo sobie go cenię :) jest bardzo bogaty i odzywczy - czyli idealny jak na krem na noc :) kremy z AA tez sa super, ogolnie firma jest naprawdę świetna i niedroga:) buzia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy kremik :) przyjrzę się bliżej tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio zaczęłam uzywać ten krem z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem z AA pomógł mi wyleczyć się z moich problemów skórnych. Wcześniej używałam kremu z Garnier i niestety miał coś w swoim składzie co strasznie podrażniało moją twarz. Jak tylko zmieniłam go na krem z AA stan mojej cery poprawił się o 360 stopni. A taki problem ze skórą miałam chyba z 3-4 lata, a wystarczyło wymienić tylko krem i po kłopocie. Jak dla mnie jest to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  5. a miałam go sobie dzisiaj kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim ulubieńcem jest krem z Avene do cery nadwrażliwej, niedługo zrobię recenzję o nim na swoim blogu bo go kończę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba się zdecyduję na zakup tego kremu na noc, bo aktualnie nie mam żądnego, a z tej serii kupiłam pod oczy i jestem zadowolona :) chyba zrobię sobie kosmetyczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń