piątek, 23 listopada 2012

Promocja Rossmann

No więc i ja się skusiłam na promocje -40% która trwa od 22.11 do 28.11. 
Moich zakupów nie ma wiele ponieważ kosmetyków kolorowych mam wystarczająco i nie chciałam robić zapasów. Skusiłam się na podkład o którym wiele dobrego czytałam i słyszałam a że poszukiwałam podkładu to jest to super okazja żeby spróbować :) Normalnie kosztuje ok 40 zł ja za niego zapłaciłam ok 24zł :)

Rimmel Wake me up nr 200 soft beige

Następnie moją uwagę przykuły pomadki które polecały mi dziewczyny - dziękuję :)

 Pomadka Kate Moss nr 16  koszt ok 12zł

 L'Oreal  nr 301 Dating Coral koszt ok 24zł

Rimmel 070 Airly Fairy koszt ok 12zł

I jeden lakier  :) z firmy Wibo koszt coś ponad 2zł :) Jestem w szoku jakie jest jego krycie, jak szybko schnie, co do trwałości to napiszę póżniej bo dopiero nim pomalowałam paznokcie :)

 

A co Wy upolowałyście na przecenie?

Pozdrawiam :))))

13 komentarzy:

  1. ja kupiłam parę rzeczy ale w niedzielę dokupię resztę po raz pierwszy trafiłam z promocją w "dobrym czasie" bo kończą mi się niektóre produkty i zaoszczędzę....a pomadkę Kate Moss nr 16 UWIELBIAM TEN ODCIEŃ!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze. Ja jeszcze nic nie zakupiłam i chyba wolę tam nie iść bo tylko wydam kase, a muszę oszczędzać.
    Sama mam ochotę na ta rozsławioną szminkę Airly Fairy.
    Mam te lakiery do pazurków i też jestem zadowolona, tzn z granatu nie bardzo, bo jakoś nierównomiernie kryje, albo ja tak maluje :P
    Mam podkład Rimmel, kupiony za 20zł w szalonych Rossowych promocjach, jest całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nic nie upolowałam, ale jak znajde czas to pójde na łowy :)
    Miałam ten podkład i kurcze jakoś się do niego nie przekonałam - mam nadzieje ze Tobie się fajnie spisze :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała się wybrać :) Lakier ma prześliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zakupiłam podklad L'oreal za 34 z 56, fajna promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dwie pomadki Kate : 102 i 103, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę się jutro wybrać mam nadzieje,że dziewczyny jeszcze wszystkiego nie wykupiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta pomadka Kate Moss a jaki to kolor - róż?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka Kate jest piękna, też się na nią skusiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez upolowalam Rimmel 070 Fairy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie mogłam wielu produktów znaleźć, które sobie wcześniej upatrzyłam :( Za to podkład z Rimmela jest całkiem fajny, szczególnie na zimę :)

    OdpowiedzUsuń