środa, 28 listopada 2012

Zapachy, zapachy 😍

Witam, dziś pomyślałam że napiszę Wam o zapachach które ja używam i do których wracam.

Nie jestem dobra w opisywaniu zapachów ale mogę Wam powiedzieć że ja jestem osobą która lubi perfumy świeże,delikatne nie jestem zwolenniczką słodkich zapachów, choć czasem na wieczór zimową porą skuszę się i na taki :)


Moim ulubieńcem jest YSL Young, Sexy,Lovely, - delikatny, taki dziewczęcy bardzo dobrze się w nim czuję :)

Głowa

gruszka, gałka muszkatołowa, mandarynka

Serce

drzewo, magnolia, brzoskwinia

Podstawa

cedr, ambra, piżmo




Kolejnym ulubieńcem jest Versace Bright Cristal  ten jest również taki świeży ale bardziej kobiecy :)

Versace Bright Crystal to owocowo – kwiatowy zapach z lekką nutą piżma. Chodzi o jeden z najbardziej lubianych perfum marki Versace. Bright Crystal to delikatny i przyjemny zapach, który przypadnie do gustu każdemu.
Perfumy Bright Crystal pachną dzięki akcentom owoców cytrusowych na początku świeżo, po czym przechodzą w zapach trochę słodszy z tonami piwonii czy magnolii. Zbytnią słodycz wyważają akordy kwiatu lotosu. Zapach w efekcie jest łagodny i czysty, ale przy tym jest bardzo kobiecy i zmysłowy. ( str.iperfumy.pl)

Głowa

yuzu, owoc granatu, nuta lodu

Serce

lotos, piwonia, magnolia

Podstawa

piżmo, ambra, drzewo



Nstępnie w kolejce jest Gucci Eau de Parfum II - ahhh do tego mam sentyment i kiedy się nim pryskam przypomina mi się ciepło, plaża, słońce w Au :) - subtelny owocowo-kwiatowy zapach :) Jedyny minus dla mnie to bardzooooo ciężkie opakowanie ;)

Głowa

pomarańcza, mandarynka, porzeczki

Serce

fiołek, jeżyny

Podstawa

cedr, jaśmin, heliotrop



Gucci by Gucci - jedynie na wieczorne wyjścia :)

Głowa

rumianek, nuta dymu, gruszka, guajawa

Serce

konwalia, kiwiat Tiare, kwiat pomarańczy

Podstawa

miód, piżmo, paczuli


Kolejny to Dior Addict 2 - również owocowo-kwiatowy :)


Escada Ocean Lounge - bardzo mi się podoba choć już jest dla mnie troszeczkę słodki ;)
Upojny koktajl z liczi, truskawki i zmysłowej śliwki w pierwszych chwilach przeniesie Cię do ogrodu pełnego soczystych owoców, które kuszą swoim świeżym zapachem i smakiem lata. Egzotyczne esencje z kwiatu mimozy, fiołka i maku zakorzenią się głęboko w Twojej pamięci. Klasyczna, ciepła podstawa przyniesie Ci tony wanilii, rzadkiego drzewa i fasoli tonka.(str.iperfumy.pl)

Złożenie

frezja, ananas, grejpfrut, arbuz, grenadyna, bergamotka, lotos, pomarańcza, konwalia, piżmo, drzewo sandałowe



Bvlgari Omnia Crystalline - hmmm co do tego zapachu mam mieszane uczucia są dni że za nim przepadam a są i takie kiedy go nie znosze ;)

Głowa

Nashi, bambus

Serce

lotos

Podstawa

balsa


Calvin Klein Euphoria - To jest mój "stary" ulubieniec do którego wracam w zimne dni, jest to jak dla mnie zawsze na czasie zapach kobiecości a ja dażę go niesamowitym sentymentem ;) 

Głowa

zielona nuta, kaki, owoc granatu

Serce

lotos, orchidea

Podstawa

bursztyn, mahoń, piżmo, fiołek, nuty śmietany


To wszystko i jak zauważycie jestem fanką świeżych owocowo-kwiatowych zapachów :) w takich czuję się najlepiej :)

A jacy są Wasi ulubieńcy? W czym czujecie się najlepiej? Świeże czy raczej ciężkie, słodkie zapachy? 

Paaaa ;)

38 komentarzy:

  1. nooo kociaku :D to widze, ze mamy bardzo podobny gust, uwielbiam escade, gucci by gucci, bright cristal, musze poniuchac pozostale pozycje, bo widze, ze tez lubisz slodziasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie im mocniej i ciemniej tym lepiej... kadzidła, drzewa i takie tam :) Zapachy świeże i lekkie to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne perfumy, takie jak lubię najbardziej:-) Świeże,dziewczęce,delikatne a zarazem bardzo kobiece. Ostatnio nabyłam Bright Cristal i jestem oczarowana tym zapachem!!!
    Dziękuję za ten wpis bo teraz przynajmniej będę wiedziała na jakie perfumy zwrócić uwagę, gdy będę potrzebowała kolejnego flakonu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym zapachem jest Tresor <3
    Chętnie spróbowałabym Dior Addict 2 :)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. dużó tego ja nic nei mam podobnego ale escade bym zakupiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja gustuję w słodkich i cięższych zapachach, jednak latem w lżejszej wersji, ale takiej nie "rozbielonej" jak ja to określam kwiatowym zapachem, tylko nadal cukier i landrynki :D a jesienią/zimą bardziej złożone kompozycje. ostatnio ciągnie mnie to lżejszych, bardziej kwiatowych, ale słodkich zapachów i nie mogę sobie nic znaleźć. wszystko jest dla mnie za intensywne. ale sprawdzę te YSL i Versace. Może to to?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna Euphoria - jak dla mnie jest cudowna na każda porę i humor.

    Ja zakochana jestem w Lancome tresor night rose polecam Ci go- wysoka cena ale ja już go mam pół roku często si psikam - na prawdę trwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę same najpiękniejsze zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma tutaj mojego ukochanego zapachu ale na Euphorię teraz, zimą chętnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam escade:)) obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh Versace oraz oba Gucci - uwielbiam także, pachną obłędnie....

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Escade która lubię, a Euphorie oddałam koleżance, ona uwielbia ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz uroczą kolekcję miniaturek.
    Nie ma tu moich ulubionych zapachów ale Euphorię lubię. W sumie to można ją nazwać klasykiem od CK.

    OdpowiedzUsuń
  14. również polecam Euphorie i versace:) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! :)
    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog.
    Wpadnij do mnie po info
    http://malwi73.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. tęsknię za
    Twoim blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wypróbowałabym Gucci Eau de Parfum II. Ja jestem fanką wszelkich odmian perfum Daisy i lubię Lolę od M. Jacobsa. Wciąż zmieniam zapachy i nie mogę się zdecydować na jeden - chyba tak jak Ty ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na lato lubię Summer by Kenzo :)
    W związku z tym, że lubię Cię obserwować, a ta opcja na bloggerze niedługo zniknie, dodaję Cię do mojego blog rolla.

    OdpowiedzUsuń
  19. This is second time i read your blogs and got its a very useful information for me i know its a very difficult task to do comment but its a way to what you think and i think everyone can share own knowledge through blog so thanks for this your greatful posting.
    Estetik

    OdpowiedzUsuń
  20. nice collection ofwitch costume
    thanks for posting...

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo widzę moją ukochaną Euforię i Versace:-) jedne z moich ulubionych zapachow:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for the great information! I would not have gotten this by myself!
    jeux de mario

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajną masz kolekcję :) Ciekawa jestem zapachu YSL,bo nigdy go nie wąchałam. Co do Euphorii, również darzę ją sentymentem, choć chyba nie kupiłabym obecnie - jedno jest pewne na płeć męską działała jak nic, mnóstwo komplementów dostawałam gdy używałam tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim ulubieńcem jest Gucci EDPII

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice post, Thanks for your very useful Information, I will bookmark for next reference

    OdpowiedzUsuń
  26. מיר צושטעלן אַ סגולע פֿאַר די באַהאַנדלונג פון פאַרשידן געזונט פּראָבלעמס, דורך ניצן אַ מעדיצין וואָס האט שוין צוגעשטעלט און קערל קענען היילן די קרענק גאָר.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń