piątek, 14 września 2012

Dzisiaj dowiedziałam się o fajnej promocji która dotyczy maskary Clinique :) Jak wiecie ostatnio szukam maskary i zastanawiałam się nad wyborem pomiędzy Lancome a HR i fajnie się trafiło bo dziś można było wymienić swoje puste maskary na próbki z Clinique :) Ucieszyłam się bo jak również wiecie uwielbiam ich tusze:) I udało się wymienić dwa puste na dwie próbki :) Będę je używała do momentu aż się nie zdecyduję na zakup fajnej maskary:) A może Wy coś polecacie?
Promocja trwa do wyczerpania zapasów więc jeśli jeszcze nie wymieniłyście to szybciutko biegnijcie do Douglasa :)
Przy okazji zajrzałam do TkMaxxa i udało mi się kupić śliczne pudełko które od razu przykuło mój wzrok :) A cena? Aż grzech nie brać.....29,99 :))) Przyda sie na toaletkę idealnie :) Od razu zajrzałam na malutkie zakupy do Rossmana :)
Aaaaa i zapomniałabym kupiłam sobie jeszcze dziś lakier OPI "Big hair...Big Nails" Śliczna czerwień jakiej wcześniej szukałam :)))





Trzymajcie się cieplutko i do następnego :)))

Paaaa

18 komentarzy:

  1. pisałam dzisiaj na blogu o tej akcji w Douglasie :) ja zdecydowałam się na wydłużającą, podobno jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybrałam moją ulubioną High Impact i jeszcze tą podkręcającą :))) Zobaczymy:) Fajna promocja:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podjadę jutro po high impact :) też lubię tą promocję, ona jest w Polsce co rok :) W Sephorze też pewnie niedługo będzie :)

      Usuń
  3. Moja juz czeka u kolezanki ;) piekny OPI;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pudelko :)
    Pozdrawiam XO IwonKa

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj śliczne te pudełeczko :) Nigdy nie byłam w Tk maxx, ale kiedy widzę te wszystkie cudeńka upolowane przez youtubowiczki i bloggerki to coraz bardziej mam ochotę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zajrzyj bo czasem można coś fajnego upolować :)))

      Usuń
  6. Ja mam nadzieję, że uda mi się pójść w niedzielę po moje miniaturki Clinique. Zastanawiam się tylko czy uda mi się wymienić kilka (uzbierałam w projekcie denko aż cztery) ponieważ Douglas ogłasza że 1 osoba-1 tusz..faktycznie się tego tak trzymają restrykcyjnie? :) Pudełeczko z TkMaxx faktycznie cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja jeden wymieniali sama a drugi wymieniła mi inna osoba więc nie wiem czy się tego trzymają spróbuj może się uda;) Albo poslij koleżankę,kolegę;))) Buziak

      Usuń
  7. Ja też mam takie pudełko ( podobno ma służyć na trzymanie listów ) kupiłam je za 5 funtów i teraz mieszkają w nim moje pędzle:) nasypałam do środka soli z biedronki i dodatkowo pięknie pachnie na mojej "toaletce" :) lakiery z O.P.I mnie wiąż kuszą ...chyba muszę się zdecydować na jakiś jesienny kolor.buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Słoneczko moje;) To pudeleczko tak mi się spodobało ja myślałam żeby w nim trzymać moje palety a na dolnej właśnie pedzle;) z ta solą to fajny pomysl;) buziaki

      Usuń
  8. Pudełeczko jak nie masz pomysłu co z nim zrobić, chętnie przygarnę ♥
    Uwielbiam lakiery O.P.I - piękna czerwień.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. też skorzystałam z tej promocji wymiany :)
    Lakier prezentuje się świetnie :)

    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wymieniłam tusz. Świetna sprawa taka wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pudełeczko na przechowywanie kosmetyków :D bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Monia wyróżniłam Ciebie u mnie na blogu w So Sweet Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń